Deze site maakt gebruik van cookies. Meer info Akkoord

Betere sportprestaties

Wilt u ook uw sportprestaties verbeteren?

Er zijn (gelukkig) ontzettend veel mensen die het leuk vinden om te sporten. Lichaamsbeweging is één van de beste manieren om het lichaam gezond en fit te houden. Na verloop van tijd kan het zijn dat u op zoek bent naar manieren om uw sportprestaties te verbeteren.

Misschien wilt u wat meer kracht hebben tijdens krachttraining, of misschien wilt u graag meedoen aan de Vierdaagse. Ongeacht wat de reden ook mag zijn, als u uw sportprestatie wilt verbeteren bevelen wij u dit artikel van harte aan. Sportprestaties verbeteren met Recover- Me!



Verbeterde bloedsomloop zorgt voor minder verzuring van de spieren.

Eén van de meest effectieve manieren om te herstellen is het stimuleren van de aanmaak van het molecuul stikstofmonoxide in de bloedvaten.

Stikstofoxide verwijdt de bloedvaten en verbetert de bloedstroom zodat de spieren beter doorbloeden en minder snel verzuren. 


Recover-Me: een van de beste supplementen voor spierherstel!

Er is een reden waarom Recover-Me één van de meest populaire producten begint te worden. Die reden is het snelle en natuurlijke spierherstel. Mensen praten al over de voordelen op internet en in sportscholen

Gewoon scheppen, gieten, roeren en drinken 20 minuten voorafgaand aan een training (of na de training als u wilt), en geniet van sneller spierherstel.

Lees hieronder meer over Recover-Me.

Betere sportprestaties



De 'brandstof' voor aanmaak van dit molecuul is de formule van Recover- Me, één van de meest populaire middelen op dit moment. Daarnaast zorgt het voor de opbouw van eiwitten en zodoende een betere spieropbouw

Betere sportprestaties


Voor mensen die veel sporten is het vaak zo dat het lichaam meer stikstofmonoxide nodig heeft dan er van nature door het lichaam wordt aangemaakt.

Door Recover-Me in te nemen stimuleert u de productie van stikstofmonoxide, verwijden de aderen en pompt het bloed makkelijker rond. 

Voedingsstoffen en zuurstof krijgen daardoor een verhoogde toegang tot alle organen en cellen.

Daarnaast worden afvalstoffen sneller verwijderd, wat merkbaar is aan verminderde verzuring en spierpijn na het sporten. Hierdoor nemen de sportprestaties van het lichaam toe.

Probeer Recover-Me als supplement voor spierherstel en begin vandaag met effectievere trainingen!

De drie belangrijkste voordelen:

  • 1. Verminderde spierpijn
  • 2. Snellere hersteltijd
  • 3. Geen vervelende smaak of bijwerkingen
Sportprestaties verbeteren

Alles wat u moet weten over herstel

Recover-Me is het geesteskind van een gerenommeerde wetenschapper en is het "go-to" spierherstel supplement geworden voor bodybuilders en sporters. Maar waar hebben we het over wanneer we het woord herstel gebruiken? 

Wat Recover-Me betreft, betekent herstel de inname van een doorbraakformule, Recover-Me dus, gecombineerd met fysieke methoden zoals stretchen en natuurlijk rust.

L-Arginine is nuttig bij het verbeteren van de atletische prestaties als gevolg van een betere bloedsomloop en het vermogen om meer zuurstof en voedingsstoffen aan de spieren en organen aan te dragen.

Het verbetert de longfunctie en verhoogt het groeihormoon niveau. Dit alles draagt bij tot de versterking van mager spierweefsel, verbetering van prestaties en herstel bij alle soorten trainingsprogramma's.

Herstel is cruciaal voor verbetering van sportprestaties. Als we niet herstellen, kunnen we niet presteren, ons leven leiden, onafhankelijk zijn en iets betekenen voor anderen.



Leg de focus op functionele oefeningen

Om uw sportprestaties aan te scherpen, is het noodzakelijk om de juiste training voor de juiste sport te volgen.

In de meeste gevallen zullen standaard oefeningen de klus niet zomaar klaren. Iedereen heeft een aangepaste training nodig, die bij zijn of haar sportambities passen.

De gebruikelijke training voor bodybuilders is niet geschikt voor de gemiddelde sporter.

Het belangrijkste is om de focus te verleggen van standaardoefeningen naar functionele oefeningen.

Functionele oefeningen hebben als doel die spieren te trainen die nodig zijn voor de bewuste sport. De focus ligt niet alleen op het verbeteren van de bewegingen, maar ook op het aansterken daarvan.;Betere sportprestaties


Voorbeelden van functionele oefeningen zijn o.a:

  1. Squats, 
  2. Deadlifts, 
  3. Olympische lifts, 
  4. Split-quats, 
  5. Push ups. 

De reden waarom dit functionele oefeningen worden genoemd is het feit dat deze oefeningen zorgen voor de activatie van bepaalde spiergroepen.

Wat veel mensen ten onrechte denken is dat deze oefeningen alleen zijn weggelegd voor de jongere generatie. Dat is echter niet waar. Als oudere kunt u ook een dergelijk trainingsschema kunt oppakken. Het is goed voor de conditie en het algehele welzijn. 

Wel is het aan te raden om contact op te nemen met een personal trainer. Deze trainer zal voor u een passend persoonlijk schema opstellen. Indien nodig kunnen oefeningen ook zonder gewicht worden uitgeoefend. 

Het gaat erom dat er meerdere spiergroepen in het lichaam worden aangesproken. Door het hele lichaam te laten bewegen wordt de gezondheid optimaal bevorderd.


Spierletsel en herstel

De meest voorkomende blessures zijn spierpijn, spier- en peesscheuren, kneuzingen en stijfheid. Herstel kan dagen tot maanden duren, afhankelijk van het type en de ernst. Wat is een blauwe plek of kneuzing? 

De meeste kneuzingen zijn van een botte krachtinslag of spierverstuikingen. Dit gebeurt wanneer we iets of iemand raken met voldoende kracht om ons capillaire systeem te beschadigen.

Capillairen zijn hele kleine bloedvaten in en onder de huidlagen. Beschadiging daarvan leidt tot het verspreiden van bloed in de weefsels. De impact is niet voldoende om onze huid te scheuren of ons bot te breken.

Als we breken, ontwrichten of scheuren, ontstaat er ook een blauwe plek. 



Acute spierpijn

Chemische spierpijn treedt op wanneer we intensief trainen en onze spierstofwisseling de vraag en het aanbod niet bij kan houden.

Op een bepaald moment tijdens de activiteit bouwt er meer afvalmateriaal (voornamelijk melkzuur) in de spier op dan de bloedstroom kan afvoeren. 

De aanvoer van voeding (ATP en glucose) voor de spiercellen loopt ook achterop. Dit proces wordt nog steeds nader bestudeerd.

Sportprestaties verbeteren

Vertraagde spierpijn

Fysieke spierpijn, wordt hoofdzakelijk veroorzaakt door microscopische scheuren in de spiervezels, ontstaan tijdens oefeningen, waarbij de ongetrainde spier wordt uitgerekt en samengetrokken (excentrische bewegingen). 

Dit gebeurt ook, wanneer een atleet zoals een sprinter of een bodybuilder opzettelijk spieren voorbij de pijngrens duwt. Met goed herstel en voeding kunnen de spieren tijdens de volgende training meer energie / kracht leveren met een langere / hogere cyclische snelheid over langere periodes. 

Ook worden de spieren groter en vaak sterker, bijvoorbeeld bij gewichtheffers en bodybuilders die op dergelijke wijze trainen.Sportprestaties verbeteren


Sprinters vermijden spiermassa die niet bijdraagt aan hogere cyclische snelheden, startsnelheid en uithoudingsvermogen. Het doel is om als eerste over de finish te komen, niet om evenredige benen te hebben, in tegenstelling tot bodybuilders, die er goed uitzien maar geen wedstrijdronde zouden kunnen lopen als hun leven ervan afhing.


Het doel van powerlifters is om sterker te worden, niet hoe groot de spieren "gescheurd" en "vasculair" zijn, hetgeen bodybuilders naar streven.

Powerlifters en "sterke mannen" dragen vaak veel vet met zich mee vanwege de voeding van het lichaam in een positieve, anaerobe (spieropbouwende) staat.

Die extra massa fungeert ook als tegengewicht om zware gewichten tijdens wedstrijden en trainingen makkelijker te hanteren. 

Door de enorme belasting tijdens training, wedstrijden, hun dieet en het gebruik van steroïden lopen deze mannen tegen de grens van zware blessures en zelfs een groot risico op een hartaanval. 


Blessures voorkomen

Het vergt veel training om een goede balans te vinden tussen pijn voelen en ervoor te kiezen door te gaan zonder daadwerkelijk ernstige spierschade te veroorzaken. 

Sporters moeten deze atletische grenzen vinden om spier- en peesruptuur te voorkomen, die een lange herstelperiode vereisen. 

Soms zijn spiermobiliteit en spierkracht wisselend negatief, vooral wanneer er niet genoeg rust en behandeling wordt toegepast. Opwarmen en rekoefeningen bij het eerste teken van spierspanning zal onnodige blessures voorkomen. 

Zorg ervoor dat u ten minste twee minuten rekt om spiervezels daadwerkelijk te rekken.  Langzame, gecontroleerde bewegingen met een volledig bereik voorkomen meer blessures. 

Remedies tegen spierpijn

Onmiddellijke koeling van de getroffen spieren zal een deel van de ontstekingszwelling minimaliseren. 

Laat de huid niet direct in contact komen met ijs of bevroren ijspakken.

Onmiddellijk na een uur ijskoeling is het goed om warmte toe te passen in combinatie met zachte, subtiele rekoefeningen om de omvang van het letsel te beoordelen en het bloed naar het gebied te laten stromen.

Herstel oefeningen

Alle spiergroepen die te kampen hebben met melkzuur en microscheurtjes in spiervezels hebben baat bij lichte, volledige lichaamsoefeningen om de spieren te voeden met een betere doorbloeding. 

Uiteindelijk draait het allemaal om de doorbloeding, het afvoeren van afvalstoffen en het aanvoeren van glucose en aminozuur-bouwstenen (en een heleboel andere natuurlijke chemische stoffen).

Bij zwaar hurken, fietsen, een berg opwandelen of een lange tijd een nieuwe beweging uitvoeren, ontstaat vaak spierpijn in onze benen. 

Als we ongeveer 30 tot 45 minuten op een home trainer fietsen, pompt het bloed versnelt door de aangetaste spieren, waardoor het genezende herstelproces plaatsvindt.

>

Herstel voeding

Om het herstelproces te vergemakkelijken en zelfs te versnellen, zijn voedzame voedingsmiddelen van cruciaal belang.

Langzaam verbrandende koolhydraten zoals in zoete aardappel, bonen, bruine rijst, bladgroenten, rode bieten (goed voor de bloeddoorstroming), eiwit (of het hele ei), kokosnoot en koudgeperste olijfolie helpen het lichaam te voeden en te herstellen.


Spier supplementen

Er zijn een paar supplementen die sporters gebruiken om het herstelproces te versnellen. 

Het beste supplement is een samenstelling van aminozuren, langzame koolhydraten en isomaltose. Met als doel het lichaam te ontdoen van melkzuur en ammoniak, de gebroken eiwitmoleculen te vervangen door nieuwe om spierweefsels weer op te bouwen.

Afzonderlijke aminozuren zijn niet zo effectief als correct uitgebalanceerde samenstellingen.

Recover-Me heeft een product ontwikkeld waarvan bewezen is dat het de bloeddoorstroming en dus het herstelproces bevordert.

Een product gebaseerd op de Nobelprijs die in 1998 werd toegekend aan drie verschillende wetenschappers die alle deelnamen aan het onderzoek. Zij toonden het belang aan van stikstofmonoxide en hoe het zich gedraagt in het lichaam en waar het vandaan komt.

            NU BESTELLEN

Recover-Me is het resultaat van het onderzoek en wordt nu op grote schaal gebruikt door postoperatieve patiënten en iedereen die geïnteresseerd is in het bevorderen van een lang leven, herstel, diepe slaap en algeheel welzijn.

Het stimuleren van het proces van vaatverwijding, dat cellulair herstel versnelt, is de basis voor al deze functies, inclusief het zelfreinigende proces van autofagie. Het lichaam kan niet optimaal functioneren zonder een optimaal gezond vatenstelsel.

Het is zeldzaam om een product te vinden dat door een wetenschapper is gemaakt!


WAT ZEGGEN SPORTERS OVER RECOVER-ME

Sinds kort gebruik ik Recover-Me Anti-Aging. Na een testmaand al duidelijk wat voordelen opgeleverd. 

Mijn slaap is opmerkelijk beter en dieper, mijn lijf herstelt sneller en mijn immuunsysteem is verbeterd. 

Verder heb ik ook geen last meer van maagzuur tijdens het sporten. 


JASPER



De afgelopen weken heb ik de supplementen van Recover-Me Anti-Aging gebruikt als pre-workout! 

Ik neem deze pre-workout een half uur voor de training. Ik merk dat ik sindsdien veel fitter ben en veel meer kan presteren tijdens het sporten. 

Ook omdat ik beter slaap en uitgerust wakker word!  

LORENZO

Na 5 maanden complete rust na mijn laatste wedstrijden moest ik weer een start maken met mijn intensieve trainingsprogramma want 1 juni staat mij weer een 4-mans toernooi te wachten. Maar zoals elke sporter weet is de start het moeilijkst. Ik heb bij mijn start nu hulp gekregen van Recover-Me Anti-Aging. 

Na een maand merkte ik al verschil, het energielevel schoot omhoog en wat voor mij ook echt hielp was dat mijn slaappatroon verbeterde dus is mijn herstel ook een stuk beter.

Mijn fysieke en mentale prestaties schoten omhoog. Ik kan het iedereen aanraden. Voor mij is dit het middel om mezelf weer scherp te krijgen voor de volgende wedstrijden. 

Ik beloof jullie weer spektakel. Lets get ready to fight !!!

Klik hier voor Instagram bericht 

RASHID

Ik drink Recover-Me Anti-Aging net voordat ik naar bed ga en / of net voor mijn training en ben echt enthousiast over de voordelen tot nu toe: ik heb nog beter geslapen en tijdens trainingen voelde ik dat ik langer hard kan duwen. Ik heb ook het gevoel dat het mijn herstelproces versneld. Ik ga dit zeker gebruiken in seizoen 2020 en ben benieuwd wat het nog meer voor mij kan doen ... het zou ook een positief effect moeten hebben op het verouderingsproces ... dat is aan jullie om te beslissen. 

Klik hier voor Instagram bericht

KIM


Hallo daar! Ik ben net lekker wezen joggen en ben een groot liefhebber van sport. Sinds een poosje gebruik ik Recover-Me Anti-Aging. Nou ik moet zeggen, daar heb ik geen spijt van. Sinds ik Recover-Me Anti-Aging gebruik slaap ik veel dieper en mijn dromen zijn ook veel levendiger. Ik voel me ook veel energieker. Ik merk ook positieve effecten bij het sporten. Ik voel me veel sterker. En ook na het sporten voel ik me nog heel erg fit. Recover-Me, ik kan het iedereen aanraden!

Klik hier om de video te bekijken

CHRISTIANA

  • De productie van stikstofmonoxide, verhoogt de spiermassa en behoudt de botdichtheid door de productie van groeihormoon te stimuleren, wat ook leidt tot een vermindering van het vetweefsel. 
  • Hierdoor kan het nuttig zijn bij gewichtsbeheersing en krachttraining.
  • Klik hier om de video's te zien waarin Dr. Ignarro uitlegt wat stikstofmonoxide voor ons lichaam doet.
Meer over Arginine
  • De uitdrukkingen "spiermassa" en "spierkracht" worden vaak tegelijkertijd gebruikt, maar er zitten enkele grote verschillen tussen beide termen. 
  • Spiermassa is dus echt de fysieke grootte van de spier; de spieren zijn vaak groot door het uitvoeren van oefeningen over een langere periode.
  • Spierkracht is een van de onderdelen van iemand zijn sportprestaties. 
spiermassa stimuleren
  • Zoals gezegd; het endotheel heeft L-Arginine nodig om het stikstofmonoxide te produceren.
  • Na de leeftijd van 23 jaar produceert en absorbeert het lichaam L-Arginine nog nauwelijks.
  • Als u alleen een supplement van L-Arginine gebruikt, zal uw lichaam het niet voldoende absorberen.
  • Recover-Me is een unieke formule van aminozuren in de juiste verhouding gecombineerd met een unieke drager, die de productie van stikstofmonoxide in het lichaam optimaliseert.
Bestellen


Een moment geduld alstublieft. We schakelen u door naar de betalingsprovider.